Servicii studii de piață și studii sociale

Prin analiza datelor relevante și a tendințelor de piață, acestea vă oferim informații valoroase care susțin luarea deciziilor strategice, ajutându-vă să vă poziționați mai bine pe piață și să creați soluții adaptate clienților dumneavoastră.

Studii de piață

Studii de piață - Realizate în rândul consumatorilor individuali (nivel local, regional și național) și la nivelul agenților economici, studiile de piață oferă companiilor publice și private informații pentru a lua cele mai bune decizii și a aloca în cel mai eficient mod resursele disponibile.

  • Consumer behavior studies (needs, preferences, attitudes, and behavioral patterns)
  • Product, brand and concept evaluation studies
  • Advertising research
  • Secondary data analyses on a wide variety of topics such as social trends, market segmentation, consumer behavior etc.

Studii sociale și sondaje de opinie

Realizate la nivel local, regional și național, cercetările sociale oferă tuturor organizațiilor și instituțiilor publice și private informațiile necesare activității lor.

  • Sărăcie și incluziune sociala
  • Calitatea vieții

  • Asistență socială

  • Sănătate

  • Educație

  • Discriminare socială

  • Relații interetnice

  • Societate civila și ONG-uri

  • Evaluarea impactului legislației

  • Problematica gender
  • Urbanism ți amenajarea teritoriului

  • Demografie ți mișcarea populației

  • Stiluri de viață

  • Consum și practici culturale

  • Muncă și șomaj

  • Comunicare socială

  • Diagnoza comunitară

  • Politici sociale

Studii de audiență

Realizate la nivel local, regional și național, studiile de audiență măsoară notorietatea și audiența media, evaluează conținuturile transmise și impactul acestora.

  • Audiența TV
  • Audiența radio
  • Consum presa scrisă
  • Outdoor advertising
  • Outdoor media

Evaluare organizațională

Realizate în instituțiile publice și private, studiile de evaluare constituie un instrument necesar diagnozei organizaționale, identificării disfuncționalităților legate de structura și posibile soluții de eficientizare a activității.

Culegere de date

Culegere de date pentru alte institute de cercetare socială sau marketing prin metodele PAPI, CAPI, CATI, CAWI.

Scroll to Top

Solicită oferta!