Servicii studii de piață și studii sociale
Prin analiza datelor relevante și a tendințelor de piață, acestea vă oferim informații valoroase care susțin luarea deciziilor strategice, ajutându-vă să vă poziționați mai bine pe piață și să creați soluții adaptate clienților dumneavoastră.

Studii de piață
Studii de piață - Realizate în rândul consumatorilor individuali (nivel local, regional și național) și la nivelul agenților economici, studiile de piață oferă companiilor publice și private informații pentru a lua cele mai bune decizii și a aloca în cel mai eficient mod resursele disponibile.
- Consumer behavior studies (needs, preferences, attitudes, and behavioral patterns)
- Product, brand and concept evaluation studies
- Advertising research
- Secondary data analyses on a wide variety of topics such as social trends, market segmentation, consumer behavior etc.
Studii sociale și sondaje de opinie
Realizate la nivel local, regional și național, cercetările sociale oferă tuturor organizațiilor și instituțiilor publice și private informațiile necesare activității lor.
- Sărăcie și incluziune sociala
Calitatea vieții
Asistență socială
Sănătate
Educație
Discriminare socială
Relații interetnice
Societate civila și ONG-uri
Evaluarea impactului legislației
- Problematica gender
Urbanism ți amenajarea teritoriului
Demografie ți mișcarea populației
Stiluri de viață
Consum și practici culturale
Muncă și șomaj
Comunicare socială
Diagnoza comunitară
Politici sociale


Studii de audiență
Realizate la nivel local, regional și național, studiile de audiență măsoară notorietatea și audiența media, evaluează conținuturile transmise și impactul acestora.
- Audiența TV
- Audiența radio
- Consum presa scrisă
- Outdoor advertising
- Outdoor media
Evaluare organizațională
Realizate în instituțiile publice și private, studiile de evaluare constituie un instrument necesar diagnozei organizaționale, identificării disfuncționalităților legate de structura și posibile soluții de eficientizare a activității.

