Servicii oferite

Prin analiza datelor relevante și a tendințelor de piață, vă oferim informații valoroase care susțin luarea deciziilor strategice, ajutându-vă să vă poziționați mai bine pe piață și să creați soluții adaptate clienților dumneavoastră.

Studii de piață

Studii de piață - Realizate în rândul consumatorilor individuali (nivel local, regional și național) și la nivelul agenților economici, studiile de piață oferă companiilor publice și private informații pentru a lua cele mai bune decizii și a aloca în cel mai eficient mod resursele disponibile.

  • Studii despre comportamentul consumatorilor (nevoi, preferințe, atitudini și modele de comportament)
  • Studii de evaluare a produselor, mărcii și conceptului
  • Cercetare în publicitate
  • Analize de date secundare pe o mare varietate de subiecte, cum ar fi tendințele sociale, segmentarea pieței, comportamentul consumatorilor etc.

Studii sociale și sondaje de opinie

Realizate la nivel local, regional și național, cercetările sociale oferă tuturor organizațiilor și instituțiilor publice și private informațiile necesare activității lor.

  • Sărăcie și incluziune socială
  • Calitatea vieții

  • Asistență socială

  • Sănătate

  • Educație

  • Discriminare socială

  • Relații interetnice

  • Societate civilă și ONG-uri

  • Evaluarea impactului legislației

  • Problematica gender
  • Urbanism și amenajarea teritoriului

  • Demografie și mișcarea populației

  • Stiluri de viață

  • Consum și practici culturale

  • Muncă și șomaj

  • Comunicare socială

  • Diagnoză comunitară

  • Politici sociale

Studii de audiență

Realizate la nivel local, regional și național, studiile de audiență măsoară notorietatea și audiența media, evaluează conținuturile transmise și impactul acestora.

  • Audiența TV
  • Audiența radio
  • Consum presa scrisă
  • Outdoor advertising
  • Outdoor media

Evaluare organizațională

Realizate în instituțiile publice și private, studiile de evaluare constituie un instrument necesar diagnozei organizaționale, identificării disfuncționalităților legate de structură și posibile soluții de eficientizare a activității.

Culegere de date

Culegere de date pentru alte institute de cercetare socială sau marketing prin metodele PAPI, CAPI, CATI, CAWI.

Scroll to Top

Solicită oferta!